Related videos by Shutterstock

45 comments

Guest's picture
Guest

genius

twelve_noon's picture
twelve_noon
617 pencils

i don't know if constantly keeping an eye on your employees is a plus but this is really funny.

Guest's picture
Guest

different and funny.
great work.

bknowlden's picture
bknowlden
3647 pencils

Nice execution, but the idea is forced.

Guest's picture
Guest

I think keeping an eye on your employees is a plus indeed. Let's face it... that's why the boss installs those shitty cameras in the first place.
Nice ad.

Guest's picture
Guest

Que aviso de vigilante, por dios

pyramid's picture
pyramid
19 pencils

jajajajaja!!!

Guest's picture
Guest

haha loved it!

Guest's picture
Guest

This gold, this is genious... make way for the Lions are coming...

Guest's picture
Guest

I love the "doesn't work here"... Very funny!

Wordnerd's picture
Wordnerd
6662 pencils

That's a great ad. it's a disgusting message but bullseye on the target group. Hats off and shame on you!

corndogfuneral's picture
corndogfuneral
1053 pencils

Love it.

Guest's picture
Guest

Nice idea but the layout needs some work (in my opinion). What's that thing hanging at the top? Is it at all required? Font can change perhaps and the logo surely needs to be smaller. Nevertheless damn good work guys.

Guest's picture
Guest

thats the camera.....very good ad.
congrats.

nycCreative's picture
nycCreative
98 pencils

i thought the descriptions were funny, but i do agree, the layout needs some work. The security camera on the top of the page doesn't work there. But all in all, it's a nice idea.

Guest's picture
Guest

Like this one. Great idea, but I don't know if I would have worked it out the way this is worked out.

Punch's picture
Punch
614 pencils

Bravazo!

"Aquí también se opina en español y em português".

"no silencies lo que no sabes expresar".

Guest's picture
Guest

weno! felicitaciones

Chris's picture
Chris
1987 pencils

not a fan of the art direction, but its funny, nice job.

samwanzer28's picture
samwanzer28
313 pencils

Now here's something to lighten up my day. hehe. I love this.

She is man LOL... and they even install the cameras in the loo?

Guest's picture
Guest

awesome job!
but I must say, art direction could have been better, specially typography.

keep it up! cheers

Saadi's picture
Saadi
53 pencils

Love it!

Guest's picture
Guest

funny one........lovely

Guest's picture
Guest

Pahahahahahaha!

TRICKY's picture
TRICKY
3930 pencils

all that the security cam claims to know about the employees etc is believable but knowing that there's a shemale between them scares me

The man who stops advertising to save money is like the man who stops the clock to save time

valhallenx's picture
valhallenx
92 pencils

Scares the sht out of me too... but it's good to know BEFORE anything happens. Damn!.. I think I want one of those cameras in my office.

Guest's picture
Guest

"she is a man"... hmmm is that as "steal office suppliers"?
is it actually a matter of security?

LeeHarvey's picture
LeeHarvey
3045 pencils

Great ad. Period.

induardinho's picture
induardinho
30 pencils

amazing. i love it

Guest's picture
Guest

Great idea. Very funny. Rounded it off perfectly with the "doesn't work here" caption.

Ozric's picture
Ozric
4043 pencils

Excellent. Congrats!

Song's picture
Song
11 pencils

interesting

Brainsugar's picture
Brainsugar
1580 pencils

Funny. Like it.

Tonits's picture
Tonits
349 pencils

La zorra.

PaMcHugh's picture
PaMcHugh
42 pencils

Great Idea, proves again simplicity is often the best. www.patrickmchugh.com

Guest's picture
Guest

That's funny! Hahaha! I like it.Except the picture -- looks a bit off. I think photo could be better. But the copy is awesome.

Guest's picture
Guest

Buena Juan Ignacio,

Guest's picture
Guest

Are those who applause so brainwashed?
(get a video security picture of me puking on it)

bottleHeD's picture
bottleHeD
84 pencils

Hah, funny ad! Makes a strong point for the security cam.
But I gotta agree, the art direction could be a little more refined...

Guest's picture
Guest

loved the idea. it's simple

jeann's picture
jeann
107 pencils

WAHAHAHA! nice. (:

Guest's picture
Guest

awesome idea!

Guest's picture
Guest

excellent

dollypoppin's picture
dollypoppin
1423 pencils

Loooove this! It's too late already, I know. But I just gotta comment on this one.

---------
"Nihil sub sole novum"

Geimima's picture
Geimima
815 pencils

easy to get. nice idea, nice execution. overall... great!

life is a playground

Post new comment

Thank you for commenting. Please do not spam, be elaborate, respectful and helpful.
Log in or register to post comments