Ads of the World is a commercial advertising archive and community showcasing the best and most interesting creative work worldwide. More

New service from AotW: Ads of the World Research with over 2 million ads.
Problems viewing videos?
Download latest Quicktime Player
Advertising Agency: Euro RSCG, Buenos Aires, Argentina
Executive Creative Director: Gustavo Reyes
Creative Directors: Mariano Duhalde, Maximiliano Sanchez
Art Director: Pablo Carrera
Copywriter: Alexis Alvarez
Published: September 2007
Comments
Though this one looks great, I liked the other one better because this is a little forced. Normally spectators rush to the car to help the driver and navigator.
http://www.youtube.com/watch?v=J7vZAs8wjNw&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Ebad...
not very original....
In that add they just used real video. In this one they go further by making the guy be part of it...
¿Argentinos copiando avisos publicitarios? Esa bola si que no la vi venir...joi joi joi.
¿Copiano qué mexicanote bobo? No te das cuentas de las diferencias entre una cosa y otra. Eso es un video levantado de internet que algun tarado le puso el primer logo que se le ocurrió como para decir que se copiaron. la del Francés es una campaña, de 5 comerciales, evidentemente con derechos pagados porque se consiguieron las imágenes y ademeas es una idea que está mil veces mejor. Acá lo que tiene que empezar a copiar son ustedes de nosotros en vez de llevarse a los argentinos a trabajar a méxico porque a ustedes no les da el marulo.
crazy and somehow so stupid that i love it.