13 comments

philippertl's picture
philippertl
656 pencils

NO!

For hire and desire ... http://www.prettymorning.co.uk

Conceptual-eyes's picture
Conceptual-eyes
1475 pencils

WRONG WAY. THE ITEMS SHOULD BE GOING TO THE RIGHT. THE WAY ONE READS. BASIC>

fersvax's picture
fersvax
1237 pencils

They discovered the motion blur in NY (kinda late).

FER.

Dick Huges's picture
Dick Huges
939 pencils

Terrible. Plz remove.

ellehcimeo's picture
ellehcimeo
3522 pencils

I'm seeing trails again. Thought I'd be clean by today. Those were some powerful forest mushrooms I tells y'a!

These ads SUPER SUCK for all kinds of reasons that I don't have time to list. And I have never said that before.

scarfinati's picture
scarfinati
830 pencils

yeah its going backwards. This is complete shit...

PaulyG_fill in the blank's picture
PaulyG_fill in ...
1148 pencils

Who's buying newspapers, bananas and water bottles with their credit cards?

These ads are all kinds of wrong.

ramen's picture
ramen
60 pencils

paypass is kind of a debit/cash card used for quick, small transactions, so that's ok... but that's about the only thing that is!

a107leo's picture
a107leo
11 pencils

cant understand.

The name is White's picture
The name is White
82 pencils

Dont get it? HUH BS SOB WTF DUDE -_- ZZZZZZZZZ

------------------------------------------------------

A. J. SMITH's picture
A. J. SMITH
2838 pencils

These ads really are shite.

You don't buy these small items on your credit card?

DUD DUD DUD DUD

buddhaofsuburbia's picture
buddhaofsuburbia
49 pencils

Rober Frost, pls consider the road not taken.
**********************************************************************
Need a copywriter? Call me.

1. emotion + insight + debunking category = Ad

2. Fresh strategy + vivid execution = Award

3. Idea + Co-opting culture = Brand Momentum

adrie's picture
adrie

a bottle? i thought its a condom..LOL

Log in or register to post comments