Advertisement

Ouï FM

Bonjour,

Voici une créa pour Ouï FM, la radio rock, qui figurera dans mon book de CR. Qu'en pensez-vous ?

V.

Ouï FM
Shawali's picture
Shawali
Activity Score 8442

Salut. Désolé, je ne découvre ton post que maintenant. Je ne vais quasment jamais sur le forum français, et pour cause, personne n'y va =)

Je ne suis pas super fan de ta créa. Elle repose principalement sur un jeu de mot, qui ne tombe pas super juste aussi (oui/we'll, c'est pas tout à fait le même son)

N'hésite pas à poster tes créas sur le forum exhibition, qui pour le coup est beaucoups plus fréquenté. Reste à savoir manier un temps soit peu l'anglais =)

Bonne chance!

No one cares about child labor, eye donation or saving the Earth: NO PSA!!! http://adsoftheworld.com/forum/135094

Joseph Perez's picture
Joseph Perez

Some of the wrinkle products can help ladies who've an obsession with keeping fresh - if they don't want to get old, aging is actually a girl's best friend. Wrinkles are the first signals that you're growing older you may want to try anti aging product. In case you begin to use these Skin Care products at an early on era then you may not be unable to remain seeking younger much longer than you friends that are not applying these products. You will tell your pals about these good goods that lessen wrinkles, in case you are a great friend.

Advertisement